„Bieg w piżamkach”

W piątek 23 września nasze Przedszkole uczestniczyło w wydarzeniu charytatywnym w ramach akcji „Bieg w piżamkach”. Zorganizowaliśmy „Dzień piżamy” podczas, którego poruszaliśmy z dziećmi tematy związane ze zdrowiem, mówiliśmy o tym jak należy o nie dbać. Podczas zajęć rozmawialiśmy o zdrowym odżywianiu, w zabawach ruchowych i biegach zachęcaliśmy do dbania o kulturę fizyczną i aktywność ruchową. Nasze przedszkolaki wysłuchały wspaniałej opowieści Kubusia Puchatka, który postanowił założyć ogród i dzielić się nim ze swoimi przyjaciółmi. Rozmawialiśmy z dziećmi o istocie niesienia pomocy i wsparcia potrzebującym. Był to dla nas bardzo ważny dzień, wszyscy włączyliśmy się w tą piękną i szczególną akcję.

Comments are closed.
Ostatnie wiadomości
Kontakt
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
  • ul. 1 Maja 16
  • 98 - 332 Rząśnia
  • 44 631 - 71 - 97
  • szkolarzasnia@gmail.com
Jesteśmy online !!!!
Jesteśmy zawsze do Waszej dyspozycji. Skontaktujemy się gdy tylko będzie to możliwe.
Skontaktuj się
Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
2017-03-13T11:54:16+01:00
Positive Impact Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni 2017-03-13T11:54:16+01:00 Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną 
0
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
Skip to content

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej w naszej polityce prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close