Rada Pedagogiczna Zespołu Szkolno – Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rząśni:

  • mgr Agnieszka Bzdak
  • mgr Teresa Brożyna
  • mgr Beata Ciemcioch-Żuberek 
  • mgr Monika Lewera
  • mgr Ewa Herczyńska
  • mgr Marzena Otocka-Bednarek
  • mgr Anna Słomian
  • mgr inż. Małgorzata Stolarczyk
  • mgr Katarzyna Wilk
  • mgr Renata Szczecińska
  • mgr Katarzyna Urbańczyk
  • mgr Anna Walasińska
  • Beata Tąpała-Krysiak
  • mgr Monika Cimcioch
  • mgr Magdalena Marciniak-Pal
  • mgr Magdalena Pawełoszek
  • mgr Szymon Cebula
  • mgr Marta Strzelczyk-Cebula
  • mgr Małgorzata Pęciak
  • mgr Ewa Płaszczyńska
  • mgr Aleksandra Pęciak
  • mgr Agnieszka Chodak
  • mgr Marlena Ryś-Walczyk
  • mgr Beata Kałużna
  • mgr Magdalena Waga 
  • mgr Katarzyna Tyc-Brożyna
  • ks. Michał Widera
  • mgr Aleksandra Kluczna
  • mgr Katarzyna Mruszczyk
  • mgr Katarzyna Grzejdziak
  • mgr Jankowska Monika
  • mgr Simona Sobera
  • mgr Dominika Pęciak-Parchyniak
  • mgr Ewa Brzozowska (w zastępstwie za  mgr Magdalenę Marciniak-Pal)
  • mgr Agnieszka Wojtysiak-Korodowina
  • mgr Natalia Swędrak-Szlęk
Ostatnie wiadomości
Kontakt
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
  • ul. 1 Maja 16
  • 98 - 332 Rząśnia
  • 44 631 - 71 - 97
  • szkolarzasnia@gmail.com
Jesteśmy online !!!!
Jesteśmy zawsze do Waszej dyspozycji. Skontaktujemy się gdy tylko będzie to możliwe.
Skontaktuj się
Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
2017-03-13T11:54:16+01:00
Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole
0
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
Skip to content

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej w naszej polityce prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close