Skład Samorządu Uczniowskiego w roku szkolnym 2022/2023

Przewodnicząca Samorządu Uczniowskiego: Zofia Dzbik- klasa VIII B,
Zastępca Samorządu Uczniowskiego: Maria Rogaczewska-klasa VIII A,
Członkowie Samorządu Uczniowskiego: Kacper Wieczorek -klasa VIII B, Oskar Kula klasa -VIII B, Anna Telenga -klasa VIA, Daria Zarzycka -klasa V B


Pamiętajmy!
Do Samorządu Uczniowskiego należą wszyscy uczniowie szkoły!

Co jest zadaniem Samorządu Uczniowskiego?
1. Artykułowanie oraz reprezentowanie interesów uczniów.
2. Realizacja oddolnych projektów uczniów.

Samorząd Uczniowski wg zaleceń Parlamentu Europejskiego ma przyczynić się do rozwoju kluczowych kompetencji obywatelskich.

Samorządność, na którą składają się takie umiejętności jak branie spraw w swoje ręce, podejmowanie oddolnych działań, współdecydowanie o pewnych wspólnych kwestiach są bardzo ważnymi umiejętnościami w społeczeństwie demokratycznym.

Zadaniem RSU będzie włączanie w realizację działań wszystkich klas, aby doświadczenie samorządności było wspólne dla wszystkich uczniów naszej szkoły.


REGULAMIN SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO

>> kliknij, aby przeczytać <<


ROCZNY PLAN PRACY SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO

<<< kliknij, aby przeczytać >>>>

 

Ostatnie wiadomości
Kontakt
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
  • ul. 1 Maja 16
  • 98 - 332 Rząśnia
  • 44 631 - 71 - 97
  • szkolarzasnia@gmail.com
Jesteśmy online !!!!
Jesteśmy zawsze do Waszej dyspozycji. Skontaktujemy się gdy tylko będzie to możliwe.
Skontaktuj się
Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
2017-03-13T11:54:16+01:00
Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole
0
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
Skip to content

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej w naszej polityce prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close