Środa – dzień 3

Środa to kolejny dzień pełen wrażeń. Po wczesnym śniadaniu udaliśmy się na wizytę do naszej szkoły partnerskiej w Katerini. W języku angielskim poznawaliśmy się, mówiliśmy o sobie, swoich zainteresowaniach i pasjach.

Czwartek – dzień 4

Dzisiaj odwiedziliśmy malowniczą, górską miejscowość Litochore. Spacer wąwozem rzeki Enipeas usytuowanej w masywie gór Olimp uwieńczony był pięknym widokiem wodospadu oraz miejsca kąpieli greckiej bogini miłości i piękna Afrodyty.

Popołudnie spędziliśmy korzystając z kąpieli wodnych, słońca, grając w piłkę i frisbee.

Piątek – dzień 5

Z wizytą na lokalnym greckim targu…

Po południu podziwialiśmy panoramę Platamonas z malowniczego nadmorskiego wzgórza na którym znajdują się ruiny średniowiecznego zamku pochodzące z XI wieku.

Sobota- dzień 6

Przejażdżka pociągiem turystycznym po okolicy.

Niedziela – dzień 7

Urokliwy Pantelejmon położony na stokach masywu Olimpu zachwycił Nas tradycyjnymi greckimi domkami i wąskimi uliczkami. W centrum wioski mogliśmy podziwiać zabytkową cerkiew św. Pantelejona przy której znajduje się lecznicze źródełko. Uczniowie komunikując się w języku angielskim uczyli Greków polskich łamańców językowych.

Meteory- monastyry „zawieszone w powietrzu” zostały wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Na ich szczytach kilkaset lat temu mnisi wybudowali greckie klasztory, gdzie w ciszy i spokoju mogli oddawać się praktykom religijnym.

Poniedziałek- dzień 8

W ramach zajęć projektowych udaliśmy się do starego teatru w Dion, gdzie wspólnie z naszymi greckimi kolegami obejrzeliśmy sztukę „Powrót Odyseusza do Itaki” wystawioną przez młodzież hiszpańskiej szkoły.

Następnie podzieleni na grupy utrwalaliśmy znajomość języka angielskiego tworząc fiszki dotyczące naszych zainteresowań i hobby.

Wtorek – dzień 9

Podczas dzisiejszej wizyty w szkole partnerskiej zrealizowaliśmy kolejne zadanie projektowe. Naszym greckim przyjaciołom przedstawiliśmy prezentację multimedialną na temat naszego kraju, regionu i szkoły. Ciekawym doświadczeniem dla Nas był mecz mieszanych drużyn grecko-polskich.

Greek culture and history – zajęcia z greckim lektorem

Kolejne zadanie projektowe do wykonania to stworzenie przez uczniów mapy myśli dotyczacej wiedzy o Grecji przy użyciu aplikacji Mindmeister.

Środa – dzień 10

Rejs na wyspę Skiatos.

Czwartek – dzień 11

Nasza przygoda w Grecji dobiega końca. Z bagażem pełnym doświadczeń i cudownych przeżyć jutro wracamy do domu. Do zobaczenia Grecjo.

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Nadia i Szymon

Piątek – dzień 12

Wyruszyliśmy w powrotną podróż.

Kontakt
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
  • ul. 1 Maja 16
  • 98 - 332 Rząśnia
  • 44 631 - 71 - 97
  • szkolarzasnia@gmail.com
Jesteśmy online !!!!
Jesteśmy zawsze do Waszej dyspozycji. Skontaktujemy się gdy tylko będzie to możliwe.
Skontaktuj się
Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
2017-03-13T11:54:16+01:00
Skip to content

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej w naszej polityce prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.