Konkurs Kolęd i Pastorałek

Dnia 22 stycznia 2024 roku w Zespole Szkolno – Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni odbył się Gminny Konkurs Kolęd i Pastorałek. Przeznaczony on był dla uczniów klas I – VIII, został zorganizowany przez dyrekcję szkoły przez Nauczyciela Muzyki z ZSP w Rząśni mgr Szymona Cebulę.

Głównym celem konkursu było propagowanie kultury muzycznej oraz pielęgnowanie tradycji kolędowania. Miał na celu kultywowanie tradycji bożonarodzeniowych, zachęcanie do kolędowania, uwrażliwienie na piękno tekstu i melodii utworów świątecznych.

W przesłuchaniach konkursowych wzięło udział aż 21 uczestników. Byli to uczniowie ze Szkoły Podstawowej w Zielęcinie, Białej oraz Rząśni. Każdemu występowi towarzyszył dreszczyk emocji, a dla wielu wykonawców było to pierwsze wystąpienie. Dzięki wysokiemu poziomowi artystycznemu jury miały niemały problem, aby wyłonić zwycięzców konkursu.

W imieniu organizatorów gratulujemy zwycięzcy oraz dziękujemy nauczycielom za przygotowanie młodych talentów.

Comments are closed.
Ostatnie wiadomości
Kontakt
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
  • ul. 1 Maja 16
  • 98 - 332 Rząśnia
  • 44 631 - 71 - 97
  • szkolarzasnia@gmail.com
Jesteśmy online !!!!
Jesteśmy zawsze do Waszej dyspozycji. Skontaktujemy się gdy tylko będzie to możliwe.
Skontaktuj się
Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
2017-03-13T11:54:16+01:00
Positive Impact Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni 2017-03-13T11:54:16+01:00 Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną 
0
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
Skip to content

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej w naszej polityce prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close