Uczniowie podczas zajęć wspomagających mieli możliwość utrwalić sobie środki stylistyczne w nietypowy sposób – przy użyciu snotek ( to nic innego, jak nałożone na siebie cztery hasła, które mają różne kolory, a można je odczytać pod odpowiednim kątem). Zanim młodzież przystąpiła do pracy, została podzielona na grupy dwuosobowe. Każda grupa otrzymała hasła i objaśnienie treści zadania do wykonania. Pierwsze zadanie to – rozszyfrować hasła (środki stylistyczne) i wpisać je do karty pracy. Kolejnym krokiem było wyjaśnienie podanych wyrazów; tutaj potrzebny był Słownik terminów literackich, a na koniec została praca praktyczna, czyli odnalezienie w zdaniach środków stylistycznych i wpisanie ich też do karty pracy. Uczniom bardzo spodobał się taki sposób utrwalania wiedzy.
![](https://zsprzasnia.pl/wp-content/uploads/2022/04/051-768x1024.jpg)
![](https://zsprzasnia.pl/wp-content/uploads/2022/04/052-768x1024.jpg)
![](https://zsprzasnia.pl/wp-content/uploads/2022/04/053-768x1024.jpg)
![](https://zsprzasnia.pl/wp-content/uploads/2022/04/054-768x1024.jpg)
![](https://zsprzasnia.pl/wp-content/uploads/2022/04/055-768x1024.jpg)
![](https://zsprzasnia.pl/wp-content/uploads/2022/04/056-768x1024.jpg)
![](https://zsprzasnia.pl/wp-content/uploads/2022/04/059-768x1024.jpg)
![](https://zsprzasnia.pl/wp-content/uploads/2022/04/061-768x1024.jpg)
![](https://zsprzasnia.pl/wp-content/uploads/2022/04/062-768x1024.jpg)
![](https://zsprzasnia.pl/wp-content/uploads/2022/04/063-768x1024.jpg)
![](https://zsprzasnia.pl/wp-content/uploads/2022/04/064-768x1024.jpg)
![](https://zsprzasnia.pl/wp-content/uploads/2022/04/088-768x1024.jpg)