Hejt naprawdę istnieje, a internet go wzmacnia.

Hejt naprawdę istnieje, a internet go wzmacnia.

W dzisiejszych czasach coraz częściej spotykamy się z nienawiścią w sieci — złośliwymi komentarzami, wyśmiewaniem, obrażaniem czy wykluczaniem innych osób. Hejt potrafi ranić równie mocno jak słowa wypowiedziane twarzą w twarz, a jego skutki mogą być długotrwałe, szczególnie dla dzieci i młodzieży, które dopiero budują swoją pewność siebie i poczucie własnej wartości.

Podczas prelekcji dla nauczycieli i rodziców, którą poprowadziła pani Ewa, rozmawialiśmy o tym, jak rozpoznawać hejt, jak na niego reagować i jak wspierać młodych ludzi, którzy stają się jego ofiarami. Pani Ewa zwróciła uwagę, że kluczowe znaczenie ma rozmowa, empatia i edukacja cyfrowa – tylko w ten sposób możemy uczyć dzieci odpowiedzialnego korzystania z internetu i budować kulturę szacunku w sieci.

Hejt nie znika sam z siebie. Każdy z nas ma wpływ na to, jak wygląda przestrzeń online – warto więc reagować, wspierać i dawać przykład, że dobro i zrozumienie mają większą siłę niż nienawiść.

Comments are closed.
Kontakt
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
  • ul. 1 Maja 16
  • 98 - 332 Rząśnia
  • 44 631 - 71 - 97
  • szkolarzasnia@gmail.com
Jesteśmy online !!!!
Jesteśmy zawsze do Waszej dyspozycji. Skontaktujemy się gdy tylko będzie to możliwe.
Skontaktuj się
Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
2017-03-13T11:54:16+01:00
Positive Impact Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni 2017-03-13T11:54:16+01:00 Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną 
0
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
Przejdź do treści

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej w naszej polityce prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close