Międzynarodowy Dzień Kropki

W Naszej szkole 15 września obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Kropki. W czwartek od samego rana korytarze Naszej szkoły się ,, zakropkowały”. Uczniowie i nauczyciele tego dnia przechadzali się ubrani w kolorowe kropki i wzorki. Malowaliśmy kropeczki ciekawymi technikami. Wysłuchaliśmy fragment książki ,, Kropka” ( The Dot).

Uczniowie starszych klasach oraz ósmoklasiści pracowali z tekstem bez znaku interpunkcyjnego (kropki), tylko ciąg liter, tasiemiec w formie spirali. Zadaniem uczniów było: wydzielić wyrazy, uporządkować zdania, wstawić znak interpunkcyjny ( kropkę), przepisać bezbłędnie tekst do zeszytu. Sposoby wykonania były różne. Najczęściej ,, w ruch” poszły kredki i mazaki. Uczniowie podjęli wyzwanie odnaleźli kropki. Chociaż uznali, że zadania nie było łatwe.

W klasie VII uczniowie zmagali się z gramatyką, a mianowicie- mieli znaleźć ukryte w kropkach nazwy przypadków- pokolorować je, a następnie zapisać w odpowiedniej kolejności, dodając pytania i odmienić przez przypadki wyrażenie- Dzień Kropki.

Comments are closed.
Ostatnie wiadomości
Kontakt
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
  • ul. 1 Maja 16
  • 98 - 332 Rząśnia
  • 44 631 - 71 - 97
  • szkolarzasnia@gmail.com
Jesteśmy online !!!!
Jesteśmy zawsze do Waszej dyspozycji. Skontaktujemy się gdy tylko będzie to możliwe.
Skontaktuj się
Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
2017-03-13T11:54:16+01:00
Positive Impact Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni 2017-03-13T11:54:16+01:00 Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną 
0
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
Skip to content

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej w naszej polityce prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close