KONKURS JĘZKOWO-PLASTYCZNY

Uczniowie klas V wzięli udział w konkursie językowo-plastycznym z języka angielskiego. Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu Lapbooka, w którym uczniowie zaprezentowali przynajmniej 2 wybrane zagadnienia z zakresu gramatyki i 2 zagadnienia z zakresu słownictwa. Tematyka obejmowała materiał z klasy IV. Konkursowy Lapbook ma na celu powtórzenie najważniejszych treści gramatycznych i słownictwa, ich zaprezentowanie oraz zobrazowanie przykładowych ćwiczeń utrwalających najważniejsze reguły gramatyczne czy też użycie poznanego słownictwa. Wzbudzanie i rozwijanie zainteresowania nauką języka angielskiego oraz motywowanie uczniów do doskonalenia sprawności językowych to główne cele tego konkursu. Laureaci za zajęcie I, II oraz III miejsca otrzymali dyplom oraz nagrody rzeczowe.

Comments are closed.
Kontakt
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
  • ul. 1 Maja 16
  • 98 - 332 Rząśnia
  • 44 631 - 71 - 97
  • szkolarzasnia@gmail.com
Jesteśmy online !!!!
Jesteśmy zawsze do Waszej dyspozycji. Skontaktujemy się gdy tylko będzie to możliwe.
Skontaktuj się
Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
2017-03-13T11:54:16+01:00
Positive Impact Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni 2017-03-13T11:54:16+01:00 Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną 
0
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
Skip to content

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej w naszej polityce prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close