KRAKÓW – DAWNA STOLICA POLSKI

6 czerwca uczniowie klas II i III pod opieką wychowawców wyruszyli na wycieczkę do Krakowa. Pierwszym punktem był rejs po Wiśle. Następnie cała grupa udała się wraz z przewodnikiem na zwiedzanie Zamku Królewskiego oraz wszystkich jego okolicznych zabytków. Szczególnym wydarzeniem dla dzieci było zejście do podziemia zamku i podziwianie Smoczej Jamy. Następnie udaliśmy się na Rynek Główny pod pomnik Adama Mickiewicza. Tuż obok zwiedzaliśmy Sukiennice oraz Kościół Mariacki. W czasie wolnym dzieci mogły kupić sobie pamiątki oraz oglądać ulicznych artystów. Wycieczka – chociaż jednodniowa – dała nam wiele radości i pewien zastrzyk wiedzy. Wyjazd ten okazał się nie tylko wyprawą krajoznawczą, ale też piękną lekcją historii Polski. Nauka w takiej formie pozwoliła nam w łatwiejszy i ciekawszy sposób przyswoić sobie wiele informacji z historii. Przekonaliśmy się, że odpoczywając i bawiąc się, możemy także wzbogacać naszą wiedzę.

Comments are closed.
Kontakt
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
  • ul. 1 Maja 16
  • 98 - 332 Rząśnia
  • 44 631 - 71 - 97
  • szkolarzasnia@gmail.com
Jesteśmy online !!!!
Jesteśmy zawsze do Waszej dyspozycji. Skontaktujemy się gdy tylko będzie to możliwe.
Skontaktuj się
Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
2017-03-13T11:54:16+01:00
Positive Impact Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni 2017-03-13T11:54:16+01:00 Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną 
0
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
Skip to content

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej w naszej polityce prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close