Środki stylistyczne inaczej

Uczniowie podczas zajęć wspomagających mieli możliwość utrwalić sobie środki stylistyczne w nietypowy sposób – przy użyciu snotek ( to nic innego, jak nałożone na siebie cztery hasła, które mają różne kolory, a można je odczytać pod odpowiednim kątem). Zanim młodzież przystąpiła do pracy, została podzielona na grupy dwuosobowe. Każda grupa otrzymała hasła i objaśnienie treści zadania do wykonania. Pierwsze zadanie to – rozszyfrować hasła (środki stylistyczne) i wpisać je do karty pracy. Kolejnym krokiem było wyjaśnienie podanych wyrazów; tutaj potrzebny był Słownik terminów literackich, a na koniec została praca praktyczna, czyli odnalezienie w zdaniach środków stylistycznych i wpisanie ich też do karty pracy. Uczniom bardzo spodobał się taki sposób utrwalania wiedzy.

Comments are closed.
Ostatnie wiadomości
Kontakt
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
  • ul. 1 Maja 16
  • 98 - 332 Rząśnia
  • 44 631 - 71 - 97
  • szkolarzasnia@gmail.com
Jesteśmy online !!!!
Jesteśmy zawsze do Waszej dyspozycji. Skontaktujemy się gdy tylko będzie to możliwe.
Skontaktuj się
Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
2017-03-13T11:54:16+01:00
Positive Impact Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną edukację w bezpiecznej szkole Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni 2017-03-13T11:54:16+01:00 Zapewniamy harmonijny rozwój dziecka we wszystkich aspektach: poznawczym, emocjonalnym, społecznym i fizycznym oraz radosną 
0
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
Skip to content

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej w naszej polityce prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close